Carti dezvoltare personala
o parte din cartile mele

De-a lungul anilor in care am predat cursuri Reiki sau de numerologie, am fost adesea intrebata care au fost cartile care mi-au influentat viata si m-au ajutat sa ma dezvolt.

Astazi, iti ofer in articol Top 5 carti de dezvoltare personala si spirituala care sper sa iti vina si tie in ajutor. Chiar daca poate le-ai citit, revino asupra lor pentru ca vei gasi mereu noi perspective. Te asigur!

aurelian-curin-arta-japoneza-a-armoniei

  1. REIKI -ARTA JAPONEZA A ARMONIEI – AURELIAN CURIN

    Daca te numeri printre cei care cred ca suntem mai mult decat un simplu corp fizic, cu siguranta ai auzit de Reiki. Maestrul Aurelian Curin este cel care este cel care, prin cartea sa, mi-a deschis drumul catre Reiki.

Astazi, am ajuns sa predau si sa ofer consultatii Reiki datorita cartii sale.

Daca esti la inceput de drum, iti recomand cu siguranta sa citesti aceasta carte. Iti va deschide apetitul spre vindecare, echilibrare si armonizarea vietii tale. Multumesc, Maestre ! 

Nu stiu daca se mai gaseste prin librarii, dar poti incerca aici

partea-intunecata-a-cautatorilor-de-lumina_1_fullsize2. PARTEA INTUNECATA A CAUTATORILOR DE LUMINA – DEBBIE FORD

Daca vrei sa devii constient de partea ta intunecata, de umbra ta, trebuie sa citesti aceasta carte.

Inveti practic cum sa iti recuperezi puterea, creativitatea, stralucirea si visele.

Aceasta carte scrisa de Debbie Ford, psihiatru si psiholog, scoate la lumina aspectele intunecate ale firii noastre, pe care le ascundem sau le negam – si ne invata cum sa le cunoastem si sa le iubim.

O poti descarca si citi de aici

cine-sunt-eu-maharshi3. CINE SUNT EU ?- MAHARSHI RAMANA

Probabil ca si tu ti-ai pus aceasta intrebare de-a lungul vietii, nu-i asa?

 Sri Ramana Maharshi are darul divin de a te ghida in aflarea raspunsului corect, prin..tacerea sa..

Paragraful meu preferat din carte:

Ceea ce exista cu adevarat este doar Sinele. Lumea, sufletul individual si Dumnezeu sunt aparente in el, precum argintul in sidef; acestea trei apar si dispar simultan. Sinele exista acolo unde nu mai exista absolut de loc gandul „Eu”. Aceasta se cheama Tacere. Sinele insusi este lumea; Sinele insusi este „Eu”; Sinele insusi este Dumnezeu – totul este Sinele.

4. INTELIGENTA EMOTIONALA – DANIEL GOLEMAN

Pe parintele inteligentei emotionale, l-am cunoscut acum vreo 15 ani. Cartile sale sunt responsabile de echilibrul emotional si mi-au deschis apetitul pentru intelegerea emotiilor si a sufletului.

Cartile  lui Daniel Goleman au marcat o revolutie uluitoare in psihologie prin analiza importantei covarsitoare a emotiilor in dezvoltarea personalitatii umane. Studiul sau ne explica cum, atunci cand ne intelegem sentimentele, situatia in care ne aflam devine mai limpede. Descoperim chiar un nou mod de a privi cauzele bolilor care ne macina familia si societatea.

Reactiile pe care le avem fata de ceilalti, ca si ale lor fata de noi, au un impact biologic mult mai extins decat ne inchipuim. Este vorba de declansarea unor cascade de hormoni care ne regleaza intregul organism, de la inima pana la sistemul imunitar, determinand relatiile bune sa actioneze ca niste vitamine, iar pe cele proaste ca niste otravuri.

Tu stiai ca ne putem „molipsi“ de emotiile celorlalti oameni tot asa cum luam o gripa, iar, pe de alta parte, consecintele izolarii sau cele ale unui stres social intens ne pot scurta viata?

5. DALAI LAMA – EMOTIdalai-lama-emotii-vindecatoareI VINDECATOARE

Evident ca orice carte scrisa de Dalai Lama este uluitoare dincolo de invataturile sale, de descrierile pitoresti si pe intelesul oricui. Dalai Lama este un invatator si un maestru al umanitatii prin deschiderea , umorul si naturaletea sa.

Daca te pasioneaza sa intelegi ce se petrece cu mintea ta, cu emotiile tale, care este calea ta spre echilibru si bunastare, atunci iti recomand din tot sufletul aceasta carte.

Vei descoperi ca si mine o abordare stiintifica si pragmatica a unor domenii abstracte, precum meditatia, emotiile vindecatoare sau distructive. Dar mai ales, inveti cum sa le gestionezi pentru dezvoltarea ta personala.

Hmmm.. am zis top 5…dar nu ma pot opri 🙂 Asa ca iti promit ca revin cu urmatorul Top 5. Stay tuned.

Sunt curioasa ..Care este top-ul tau? Scrie-mi si iti promit sa adaug recomandarile tale in urmatorul articol. 

Sa iti fie de folos,

Cristina

PS: Nu uita sa dai LIKE & SHARE ca sa avem cat mai multe recomandari pentru urmatorul articol